duminică, 10 mai 2009

Mincinosul


Florin Ţurcanu s-a făcut de râs anunţând că fostul lider PSD Constantin Conţac îi va susţine pe liberali la Europarlamentare. Ţurcanu s-a dat mai rotund decât este şi chiar a anunţat public că familia Conţac se va înscrie în PNL şi va cotiza la campania liberalilor. Declaraţiile lui Ţurcanu sunt o dovadă clară de infantilitate politică. După ce şeful liberalilor botoşăneni a vorbit mai repede decât să gândească, Liviu Conţac, fiul fostului preşedinte PSD, a ieşit în presa electronică cu o declaraţie care clarifică lucrurile. “În momentul de faţă, pe mine nu mă interesează politica şi faptul că diverse persoane de la diferite partide îmi propun diferite colaborări mă lasă rece. Nu este adevarat că susţin campania electorală a PNL sub nicio formă, mai ales materială", a declarat pentru http://www.botosaninews.ro/ Liviu Contac, care sustine ca răamine membru PSD. Mai mult decât atăt, într-o discuţie pe care am avut-o cu Constantin Conţac săptămâna trecută, acesta mi-a spus clar că nu-l mai interesează politica şi că nu se va înscrie niciodată în alt partid. Tot atunci Conţac a mi-a spus că îşi va dedica timpul liber scriind pe blogul său episoade din viaţa sa politică pentru a arăta tutuor “mizeriile din politică”, dar mai ales din PSD. Deci, cu alte cuvinte, se poate spune că preşedintele PNL Botoşani este un mincinos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu