sâmbătă, 23 mai 2009

Consumul exagerat de prezervative nu dăunează grav sănătăţii!

Ministerul Sănătăţii este cel mai bun minister care are grijă de omul simplu, de alegătorul care merge la urne să voteze pentru un viitor mai bun al ţării şi, de ce nu, al UE. Nu am nebunit!. Am argumentul suprem să scriu aşa. Ieri m-am râs tare când am citit o ştire scrisă de un coleg de redacţie. Prin grija pe care o poartă cetăţeanului, asigurat sau nu, Ministerul Sănătăţii a trimis în judeţul Botoşani 140.000 de prezervative care urmează a fi împărţite moca pentru a fi folosite de electoratul masculin. Nu ştiu câţi botoşăneni vor primi prezervative, dar sunt multe având în vedre că populaţia judeţului, cu tot cu copii, femei şi bătrâni este de vreo 450.000. Al dracului, prezervativele vor fi împărţite exact în campania electotorală. Oare o fi o pură coincidenţă şi sunt eu răutăcios? Sau poate din cauză că-i criză Guvernul nu mai are bani de alocaţii şi indemnizaţii pentru copii şi îşi ia măsuri preventive? Sigur o fi un program strategic anti-criză al meşterilor din PSD+PD-L. Oricum, am înţeles că prezervativile sunt de cea mai bună calitate " de diferite culori, modele, ba chiar şi cu arome de vanilie şi ciocolată". Pe de altă parte (una serioasă), sănătatea este la pământ, medicamentele nu ajung niciodată şi sunt scumpe , spitalele arată ca dracu, şpăgile sunt mari şi indexate şi numai de prezervative mai avea nevoie botoşăneanul. Vai de femeile ale căror soţi sau amanţi vor ajunge acasă cu sacoşa plină de prezervative moca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu