marți, 19 mai 2009

Florin Simion Egner, securist cu acte în regulă?


Potrivit adresei nr. P826/09 din 29 aprilie 2009, emisă de CNSAS, fostul primar Florin Egner a fost "lucrător al Securităţii". Deci nu un simplu turnător, ci chiar "lucrător", adică cu stat de plată la Securitate. Informaţia a fost făcută publică abia astăzi pe sitt-ul lui Ioan Rotundu . Păi bine tovarăşe securist nu erai tu cel care urlâ cât îl ţinea gura că nu ai avut nicio treabă cu Securitatea? Mai grav este că tovarăşul securist Egner a semnat şi câteva declaraţii pe propria răspundere că nu a colaborat cu Securitatea şi în mod normal ar trebui să răspundă penal pentru asta. Şi cum sunt foarte curios să văd dacă este adevărat am stat de vorbă cu Egner, chiar l-am şi filmat pentru ştirile Somax. Ce credeţi că a spus? Desigur, acelaşi lucru ca şi până acum. "Nu am colaborat cu Securitatea. M-a surpins şi pe mine adresa publicată de Rotundu. Sunt două aspecte care ar putea avea legătură cu Securitatea. În primul rând eu am lucrat mult la Electrocontact, la invenţii şi cei care aveau înregistrate invenţii la OSIM erau monitorizaţi de Secutitate să nu divulge secrete în străinătate. În al doilea rând, am avut o verişoară care a plecat legal în 1983 în Canada şi ulterior s-a auzit că ar avea lăgături cu contraspionajul israelian. În aceste condiţii probabil că numele meu apare printr-un dosar al Securităţii, dar vă jur că nu am colaborat cu Securitatea. Dacă se dovedeşte acest lucru eu plec din ţară," spune Egner. Prin urmare , cineva minte cu neruşinare. CNSAS-ul, sau Egner?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu