vineri, 24 aprilie 2009

Nu vreau să-i accept prietenia lui Traian Băsescu pe hi5



Traian Băsescu îşi caută noi prieteni pe hi5. Nu este niciun fel de glumă. Dovadă stă e-mail-ul pe care l-am primit azi. Sau mă rog, invitaţia lui Băse pe hi5. Aşadar, după mine, sunt două variante. Prima ar fi că un şmecher se dă Băsescu şi trimite sub această identitate invitaţii la ştoca. A doua ar fi că un papagal supus preşedintelui vrea prin această metodă să-i facă un fel de campanie electorală marinarului de la Cotroceni care a cam pierdut din popularitate. Ultima variantă sună a disperare. Oricum nu am răspuns invitaţiei şi chiar dacă aş fi convins că este vorba de adevăratul Traian Băsescu nu-i acceptam prietenia pentru că m-a minţit că voi "trăi bine. " Deci, oricare ar fi, adevăratul sau falsul Traian Băsescu, eu nu pot să-i spun decât -" Hai sictir!"

3 comentarii:

  1. lucian atodiresei28 aprilie 2009 la 13:33

    Hai sictir tu fraiere. Daca poti vorbi asa de presedinte imi imaginez ce javra ordinara esti.
    Hai sictir Soro !

    RăspundețiȘtergere
  2. e, nu zau! si??? crezi ca ne intereseza ce faci tu pe hi5? du-te, frate....

    RăspundețiȘtergere
  3. s-al ia necuratu si pe el si pe piticania de boc sa aiba parte de blestemele oamenilor si toti aceia care l-au votat 5 milioane de romani prosti si curve penale, trebuie inpuscati la zid ca ceausescu,si pdl-ul so suga frumos cu delicatete.blestemate-ar moartea care-ai tine cu curva de base si boc .un chior si o piticanie.

    RăspundețiȘtergere