sâmbătă, 4 aprilie 2009

Excluderea lui Conţac este iminentă

Surse tari din PSD spun că fostul preşedinte Constantin Conţac va fi exclus astăzi din partid şi automat va pierde şi calitatea de vicepreşedinte al CJ Botoşani şi cea de consilier judeţean. Excluderea se va discuta la Dorohoi, departe de ochii presei, în cadrul Comitetului Executiv judeţean convocat în această după amiază de Gheorghe Nichita. Alegerea Dorohoiului pentru şedinţa Comitetului Executiv a fost motivată oficial de faptul că aici îşi va termina vizita în judeţ ministra Ecaterina Andronescu şi nu ar mai avea rost ca toată lumea să se reîntoarcă la Botoşani, la sediul organizaţieie judeţene PSD, doar pentru a-l exclude pe Conţac. Contantin Conţac s-a declarat chiar încântat că va fi exclus din partid. „Abia aştept. Pot după aia să spun ce vreau eu despre aştia care sunt acuma în PSD. Voi face conferinţe de presă şi voi arăta cine sunt ei. Pe Nichita l-am terminat, urmează acuma Marcu. În PSD sunt nişte oameni de nimic. Mulţi dintre ăştia care sunt puşi ca directori ori sunt slabi, ori mafioţi. Eu nu pot să cred că ăia de la ministere vor accepta sa-i numească pe aştia care sunt propuşi de ei. Pe de altă parte, abia acuma încep să trăiasc mai bine. Se poate şi fără politică. Nu te obligă nimeni să faci politică. N-o să mai am de cheltuit banii mei din buzunar pe la partid. Până acuma toţi de la PSD mă tot scobeau prin buzunare. „ mi-a spus Constantin Conţac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu