luni, 14 septembrie 2009

C.V.Tudor, pe locul doi într-un sondaj făcut de PNL la Botoşani

Surse din PNL susţin că liberalii botoşăneni au făcut un sondaj din care reiese că C.V Tudor ar fi pe locul al doilea după Băsescu în preferinţele electoratului. Pare de necrezut dar dacă e să luăm în seamă rezultatele sondajului liberalilor se pare că lumea vrea un justiţiar în fruntea ţării. Că o fi sau nu Vadim acela puţin mai contează atâta vreme cât botoşănenii au ajuns la concluzia că niciun candidat din ceilalţi nu ar fi potrivit să se bată în turul doi cu marinarul. Sper să nu se mai repete faza de acum câţiva ani când am fost nevoiţi să alegem între două rele, răul cel mai mic. Concret, mă refer la alegerile când Vadim a ajuns în turul doi cu Iliescu. Şi ca să ne mai înveselim puţin am aflat că pana si nevasta preşedintelui de la municipala liberală de partid a semnat pentru susţinerea candidaturii tribunului.

2 comentarii:

  1. In 2004 l-am votat pe Traian Basescu pentru ca am crezut ca astfel tara asta va avea o sansa. Iar in noaptea in care a castigat alegerile, am iesit in strada ca sa sarbatoresc. Acum insa regret.Imi vine sa imi tai mana cu care am stampilat buletinul de vot. Dar nu o fac pentru ca acum chiar am cu cine vota! Imi pun toata speranta in Crin Antonescu! Sta in puterea noastra sa schimbam puterea lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie schimbat ceva in Romania ....sa alegem un presedinte al tuturor romanilor. Eu, personal, votez Crin Antonescu !

    RăspundețiȘtergere