sâmbătă, 26 septembrie 2009

Curvăsăria mă ţine acasă pe 22 noiembrie

Curvăsăria este sportul rege din politica noastră. De aceea politicienii botoşăneni au ajuns să legalizeze curvăsăria şi să o practice pe faţă, fără perdea, fără felinar roşu, fără prezervativ, ba mai mult, cu spectoatori care savurează din plin,cu o pungă de seminţe şi un PET de bere ieftină în faţă meciurile telivizate zilnic. De parcă nu s-ar sătura, meciurile sunt apoi comendate în faţa blocului. Problema este că oricâte meciuri s-ar disputa nicio echipă nu va câştiga, iar cei mai pierdaţi vor fi spectatorii, în cazul nostru electoratul îndobitocit prin propagandă ieftină să iasă la vot pentru a desemna finalistul. Iată cum politicul local a înţeles să-şi etaleze public dispreţul total faţă de electorat, faţă de problemele adevărate ale judeţului, dovedind că mult mai important e să-şi aranjeze apele pentru a prinde o bucată cât mai mare din caşcaval. Ruperea coaliţiei la Botoşani ar trebui să mă doară exact în dos, dar dacă stau bine şi mă gândesc nu pot să accept ca boii ăştia din politică să-şi bată joc de mine, de noi toţi care plătim taxe şi impozite la stat pentru a le acoperi lefurile barosane de şefi. Nu înţeleg spre exemplu de ce trebuie să fie schimbaţi vicepreşedinţii CJ-ului sau viceprimarii de prin primării. Care ar fi beneficiul botoşănenilor dacă ar avea loc aceste schimbări? Niciunul, desigur. De ce nu şi-au dat mâna liberalii cu pesediştii şi pedeliştii să ne facă o şosea modernă care să ne lege de restul ţării ? Desigur, pentru că nu-i interesează decât ciolanul. Uite de asta eu n-o să mai merg la vot. De ce să-mi reproşez mai târziu că am votat un bou care mi-a redus nivelul de trai, mi-a diminuat salariul, mi-a majorat taxele şi impozitele şi în acelaşi timp s-a îmbogăţit peste măsură din banii publici pe care i-a furat de la stat. Cu ce promisiuni mai pot să vină candidaţii să mă convingă să ies la vot?

2 comentarii:

  1. Eu consider ca nu e o atitudine corecta sa nu participi la vot.Te prezinţi şi pui 2 stamplile.Se anuleaza.Asa daca facem toti care de fapt nu vrem sa votam suntem o cantitate demna de luat in seama,nu neglijabila,cum ne vor unii!

    RăspundețiȘtergere
  2. singurul candidat pe care l-as fi votat si nu era din nici un bordel de partid de pe la noi s-a retras ... asa ca nu vad daca am alta varianta de a vota pe cineva!

    RăspundețiȘtergere