vineri, 20 februarie 2009

Viorel Pana a ajuns consilier personal al lui Sorin Oprescu

Nu a ajuns senator de Botosani, dar a reusit sa ajunga consilierul primarului general al Capitalei. Viorel Pana, fostul candidat al PSD-ului pentru Senat in Colegiul 3 Botosani va fi de luni consilierul personal al lui Sorin Oprescu. Pana a ajuns in acest post dupa demisia lui Victor Dumitru, cel care a fost seful de campanie a lui Sorin Oprescu. Unele voci spun ca in cel mult o luna doua Oprescu il va promova pe Pana pe postul de city manager al Bucurestilor.

2 comentarii:

  1. Viorel Pana este cel mai penibiul escroc cu studii universitare. Daca i s-ar cauta un echivalent in politica cel mai potrivit este Nati Meir.

    RăspundețiȘtergere
  2. excelentei sale domnului consilier pana viorel ma numesctanase marian sunt maistru nilitar an rezerva al ,,s. t. s. ,, rog din sufletfomnule un raspuns la problema grava pe care o desfasor an cele ce urmeaza,. scuze pentru scrisul dificil ,,nu agramat,, am o disfunctie neurologica an remisie lenta datorata unui accident vascular petrecut acum cinci ani si la care au participat trei medici ai spitalului militar de interne,unul mi a spus sec fara saintervina,,ala daca are creierul inflamat vine alta data,, am ramas cu grave disfunctii,...excelenta voastra sa continuu,.........eu am o casa la curte primita dupa decesul parintilor ,,dumnezeu sa i odihneasca,,.am avut acum 19 ani acolo cu chirie o familie cu doi copii,.recent m a sunat fiica lor, caremi a antins o capcana, perfida ce nu am anteles o,. a dorit un buletin acolo cu schimbare de nume dupa casatorie,soacra refuzand o pe motiv ca le fura casa,.nu am anteles capcana iar dintr o emotiva miscare i am facut cadou de nunta o carte de colectie veche religioasa cu care doream sa intre an biserica,.mai tarziu antrucat avea la ea o copie xerox nelegalizata a actului casei si un set tot an xerox a schitelor acesteia, am realizat ticalosia facuta,,mi a pus casa an credit ipotecat la una din cele 22 de banci care ofera astfel de servicii populatiei,.politia da din umeri afirmand ca nu are acces am baza de date a bancilor ,,22 la numar,, aceiasi politie care acum 19 ani nu mi a rezolvat un furt grav produs acolo era si un instrument de masura foarte scump scule ,au gasit vin acolo s au ambatat au devalizat niste puscariasi care acum s au raliat an clanuti murdare nefiind monitorizati ,. atunci am anchiriat de teama infractorilor, unul a murit an anchisoare ceilalti huzuresc,. excelenta voastra am ancercat sa l solicit pe domnul primar general,dar se pare ca nu are un blog al sau ,am solicitat pe domnul isaresca sau domnul adrian vasilescu,nu mi raspunde nimeni sunt disperat,.fata an cauza are o facultate economica lucreaza la ministerul transporturilor este o infractoare cu studii superioare,,...fata are o tuberculoza cu un ganglion operat ,sotul ei barman conduce masina familiei fara carnet iar ea a fost recent chemata la ,,analta curte de casatie si justitie antr un proces legat de o licitatie defevtuoasa,.sunt asadar probleme grave, de conduita ce o pot face insolvanila a plati ratele bancii si executata de aceasta,.excelenta rog din suflet va conjur ajutati ma sunt disperat,.numita se numeste garagaianu felicia casa mea unde are mutatie este situata an bucuresti sectorul trei strada dumitru nicolae sase,,langa icemenerg,, adresa mea de e mail,,tanasemarian251146@yahoo.com,,.. rog din suflet un ajutor calificat,.sa traiti,...

    RăspundețiȘtergere