sâmbătă, 14 februarie 2009

In Guvern este un bou care trimite plicuri goale

Guvernul actual e o varza putreda care trebuie aruncata in prima ghena de gunoi. Am sa explic si de ce. Vineri am avut un nou termen la procesul de la Curtea de Apel Suceava in care am dat in judecata statul pentru a-mi plati indemnizatie de crestere a copilului pentru fiecare dintre gemenele mele. Odata cu mine se mai judeca pentru acelasi lucru si un alt prieten de-al meu, care are si el gemene. Ei bine, Guvernul Romaniei fiind citat ca parte parata in proces trebuia sa se prezinte printr-un jurist al Secretariatului General al Guverului sau sa-si trimita punctual de vedere printr-un inscris oficial, de regula o intampinare. Ce credeti ca a facut Guvernul? La procesul prietenului meu a trimis, prin posta speciala, un plic gol, iar pentru procesul meu nu a trimis nimic. Presedinta completului a ramas cu gura cascata când a deschis plicul de la Guvern si nu a gasit nimic in el. In momentul ala toata sala a ras in hotote, iar judecatoarea a exclamat cu voce tare: “Asa ceva nu se poate! E prima data cand patesc asa ceva”. Evident s-a dat un alt termen pentru ca un bou de la Guvern nu si-a facut treaba. Povestea asta ma face sa ma gandesc ca tara asta este condusa de cretini incompetenti care nu au niciun respect fata de cetateanul de rand. Cum dracu sa mearga tara asta bine sau sa avem o justitie corecta daca cei de la Guvern sunt mai prosti decat prevede legea si trimit plicuri goale in procesele pe care le au? De ce sa ma plimb eu aiurea la Suceava daca un cretin de la Guvern nu-i in stare sa bage o hartoaga intr-un plic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu