marți, 10 februarie 2009

Valutistii au fost trimisi in somaj

Poliţia şi-a concediat toţi informatorii din Piaţa centrală. Cam asta s-ar putea spune după razia poliţiei de ieri din piaţă care i-a vizat în mod deosebit pe valutişti. Nu prea am înţeles eu de ce nu a fost prins niciun valutist dacă tot s-a făcut razie. Eu de câte ori treceam prin piaţă eram asaltat de valutişti care mă întrebau dacă nu am ceva de schimbat sau dacă nu vând sau cumpăr telefoane ori aur. În plus toată lumea ştie cine se ocupă cu schimbatul valutei. Răspunsul l-am găsit în Monitorul. Cică nu a fost prins nimeni în urma acestei „opraţiuni complexe” pentru că valutiştii au fugit şi s-au ascuns în baruri. Al dracului valutiştii ăştia! Ce loc şi-au găsit ei să se ascundă! S-au ascuns exact în baruri pentru că ştiau că organul nu intră în cârciumă în timpul serviciului. Realitatea este cu totul alta. Am stat de vorbă cu un valutist care mi-a spus cum s-a întâmplat. Valutiştii mai cu pedigree ştiau de razie şi nu au venit ieri la piaţă, iar aştia mai mici şi neînsemnaţi au fost rugaţi de organe să părăsească zona că altfel le este săltată valuta. Tot el, valutistul cu care am stat de vorbă, mi-a spus că şi aşa nu prea mai mergea treaba cu schimbatul valutei şi că deja băieţii din piaţă se gândeau foarte serios de ce să se apuce pe viitor. Cu alte alte cuvinte razia a fost un mare fâs „complex” al poliţiei botoşănene de care nu s-a speriat absolut nimeni, nici măcar valutiştii. Într-o altă ordine de idei, la câte case de schimb sunt în Botoşani, nici nu avem nevoie de valutişti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu