miercuri, 3 iunie 2009

Baciul Ţurcanu încurcă partidul cu stâna

Liberalii se bat între ei la modul propriu. Săptămâna trecută am auzit, şi chiar un liberal de frunte mi-a şi confirmat de faţă cu martori, că la sediul judeţenei liberale de partid a fost scandal mare. Baciul Ţurcanu a tunat şi a fulgerat. De frica probabil, sursa liberală a omis să-mi spună că baciul Ţurcanu a dat şi cu pumnul. Nu în masă, ci în botul preşedintelui de la municipiu, adică a doctorului Gabi. Liberalilor le este frică şi ruşine să recunoască că din când în când mai iau peste ochi de la baci, însă după cum se vede opoziţia are scurgeri mari de informaţii. Astăzi, două surse diferite mi-au confirmat că Ţurcanu i-a tras-o tare lui Oprişanu. Drept dovadă, cei doi spun că sunt certaţi şi nu mai vorbesc între ei. Şi tot astăzi, am aflat că după Europarlamentare un grup masiv de liberali, printre care şi oameni cu funcţii în PNL, vor să migreze spre PSD şi PD-L. Un gros din PSD mi-a şi confirmat dealtfel că s-au purtat deja discuţii cu câţiva liberali nemulţumiţi de comportamentul de stână a baciului Ţurcanu. Hai liberale!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu