miercuri, 25 martie 2009

Vărul drept al primarului Flutur a fost numit şef la Regionala CFR Iaşi

Vărul primarului Flutur a fost numit în această dimineaţă şef al Regionalei CFR Infrastructură Iaşi. Cristian Ghibu, care a condus Regionala CFR Infrastructură Iaşi în perioada guvernării liberale, a fost înlocuit din funcţie cu Sorin Flutur, vicepreşedinte al PD-L Iaşi şi văr drept cu Gheorghe si Cătălin Flutur. "De la Bucureşti s-a dat un ordin de retragere din funcţie pentru Cristian Ghibu. Până să ajungă însă documentul la Iaşi, domnul Ghibu a făcut cerere de încetare a raporturilor de muncă cu acordul parţilor. Acum am preluat eu conducerea", a declarat pentru presa ieşeană Sorin Flutur. Acesta a precizat ca se gândeşte să solicite şi efectuarea unui audit la instituţie după ce analizează situaţia Regionalei. Fostul şef Cristian Ghibu este supectat că ar fi încercat sa vândă cu preţuri mult subevaluate mai multe spaţii şi terenuri ale CFR, inclusiv din gara Botoşani.


2 comentarii:

  1. Salut.Numele meu este Onofrei Alin sunt din Darabani am 20 de ani.Am un blog deschis de 3 saptamani despre fotbalul din liga a-V-a si deja am 1000 de vizitatori.Rugamintea mea este urmatoarea:
    Mai ales ca suntem din botosani putem face schimb de link sau/si bannere pentru a ne promova blogurile in judet amandoi.Ce zici??? dak te intereseaza ideea ma gasesti pe id de mes: alin_alinutzu

    RăspundețiȘtergere