luni, 19 ianuarie 2009

Boc plateste facturile restante

Boc s-a decis astazi sa plateasca datoriile statului catre firmele care au prestat lucrari sau servicii insa a anuntat ca va taia cheltuielile bugetarilor. Iata declaratia lui Boc facuta la briefingul de presă susţinut dupa sedinta de guvern de astazi. “Doresc să îi asigur pe cei care au de încasat bani de la statul român că, începând cu această lună, eşalonat, pe baza unei programări financiare, intenţionez să plătesc facturile neachitate, pe care diverşi ordonatori principali de credite le au faţă de agenţii economici din România. Dacă n-am proceda aşa, am fi primii care am bloca procesul economic, am fi primii care am trimite lumea în şomaj, am fi primii care am fi iresponsabili. Motiv pentru care am cerut colegilor mei din guvern - şi l-am rugat pe domnul prim-ministru - să ne dea o mână de ajutor. În această perioadă, până la aprobarea bugetului, singurele cheltuieli permise, vor fi cele legate de plata salariilor, a pensiilor, a alocaţiilor, a ajutoarelor de încălzire - deci a subvenţiilor; în rest, mai puţin cu bunurile şi serviciile, pentru a putea plăti aceste facturi. Am spus acest lucru pentru că ştiu că este o aşteptare.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu